Geen producten (0)

Garantie

Wij staan 100% achter onze producten en doen er logischerwijze onze uiterste best aan om deze in topconditie bij u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt  tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op onze garanties. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Zie ook onze Algemene voorwaarden voor een uitgebreide garantie uitleg.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schuifdeur-totaal.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Facebook Pinterest